P-DTR københavn| Flow-Osteopathy | Grgur Kovačić

P-DTR

Hvad er P-DTR?

P-DTR København

P-DTR er revolutionerende terapi for dit nervesystem og hjernen. Det er baseret på en dyb forståelse af neurologi, biomekanik, neurofysiologi og anatomi. P-DTR tager højde for, hvordan hjernen fortolker den information, den får fra vores krop og miljø.

Hvad gør det specielt?

P-DTR behandler særlige nerveender kaldet "receptorer", neurale baner og selve hjernen for at kortlægge og behandle problemer - uanset om det er smerter, ubehag, bevægelsesproblemer eller mærkelige følelser i din krop. Det gør det til en unik form for terapi, der vil hjælpe dig med at løse de problemer, som du troede, du skulle leve med.

Husk – hver eneste proces i vores krop styres og overvåges af vores nervesystem! Hvis dit nervesystem ikke er "indstillet korrekt", og din hjerne begynder at modtage og fortolke forkert information fra receptorer, opstår dysfunktion og smerte.

Artboard 5

P-DTR behandleren vil teste dit nervesystem på forskellige måder for at observere dine kropslige reaktioner og kortlægge den dysfunktion, der forårsager smerten eller ubehaget. Ved hjælp af neurologiske manuelle muskeltests indsamler P-DTR behandleren information om dit nervesystems funktionalitet. Selve behandlingen er meget skånsom, præcis og effektiv, der afhjælper kroppens dysfunktion og smerte.

Hvordan virker det?

Artboard 5

Hvad kan P-DTR hjælpe mig med?

P-DTR arbejder med en bred vifte af symptomer og problemer, herunder:

• Muskelsmerter, ledsmerter, hoftesmerter, nakkesmerter og andre smertesymptomer

• Begrænset bevægelsesområde eller smerte, som forhindrer korrekt bevægelse

• Følelsesløshed, brændende fornemmelser i lemmerne

• Hovedpine, svimmelhed, støj i ørerne

• Post-hjernerystelse syndrom

• Urogenitale dysfunktioner

• Fordøjelsesproblemer – kroniske mavesmerter, refluks osv

• Overfølsomhed over for lys, lyde osv

• Genoptræning efter operation

• Posttraumatisk syndrom